Zaujal vás Customer Experience marketing?
1. Vyžiadanie ponuky
Ak máte záujem o naše služby, prvým krokom je vyžiadanie ponuky skrz formulár.
2. Príprava cenovej ponuky
Na základe vašich odpovedí z formulára vám vypracujeme cenovú ponuku.
3. Tvorba
Po odsúhlasení cenovej ponuky sa pustíme do tvorby samotného riešenia.
4. Kontrola a odovzdanie
Pred odovzdaním je dôležitá kontrola - chýb, ale i vašej spokojnosti s riešením.
5. Starostlivosť a podpora
Odovzdaním to nemusí skončiť, postaráme sa o správu, optimalizáciu a podporu.
Kedy sa mi ozvete?
Neradi nechávame našich klientov čakať. Počas pracovných dní sa vám štandardne ozveme do 24 hodín od prijatia správy.
Budem za ponuku platiť?
Určite nie! Váša objednávka je úplne nezáväzná. Ponuku aj kalkuláciu pre vás spracujeme ZADARMO.
Customer experience (zákaznícka skúsenosť) je pocit, ktorý má zákazník v dôsledku každej interakcie so značkou. V marketingu to znamená, že každá kampaň, reklama či obsah nielen informuje, ale aj buduje emóciu – dôveru, zvedavosť, nadšenie alebo frustráciu.
CX je jadrom diferenciácie – v dobe, keď produkty a služby pôsobia rovnako a sú ľahko kopírovateľné, práve skúsenosť určuje, komu zákazník dá prednosť. Rozhoduje o tom, či zákazník značke uverí, zapamätá si ju a zostane jej verný – CX je to, čo predáva.