Cenová ponuka

Pomáhame firmám porozumieť ich zákazníkom, zmapovať ich reálnu cestu a pretaviť získané poznatky do efektívnej stratégie, ktorá spája výkonnosť s pozitívnym zážitkom. Inak povedané, optimalizujeme marketing na základe cesty zákazníka.
VYŽIADANIE PONUKY

Zaujal vás Customer Experience marketing?

Mám záujem o služby a chcem ponuku s cenovou kalkuláciou.
Vyberte prosím služby o ktoré máte záujem.
PROCES SPOLUPRÁCE
1. Vyžiadanie ponuky

Ak máte záujem o naše služby, prvým krokom je vyžiadanie ponuky skrz formulár.

2. Príprava cenovej ponuky

Na základe vašich odpovedí z formulára vám vypracujeme cenovú ponuku.

3. Tvorba

Po odsúhlasení cenovej ponuky sa pustíme do tvorby samotného riešenia.

4. Kontrola a odovzdanie

Pred odovzdaním je dôležitá kontrola - chýb, ale i vašej spokojnosti s riešením.

5. Starostlivosť a podpora

Odovzdaním to nemusí skončiť, postaráme sa o správu, optimalizáciu a podporu.

Kedy sa mi ozvete?

Neradi nechávame našich klientov čakať. Počas pracovných dní sa vám štandardne ozveme do 24 hodín od prijatia správy.

Budem za ponuku platiť?

Určite nie! Váša objednávka je úplne nezáväzná. Ponuku aj kalkuláciu pre vás spracujeme ZADARMO.

CXM™ methodology by Journio

Customer Experience Marketing

Ako prebieha spolupráca 2

Customer experience (zákaznícka skúsenosť) je pocit, ktorý má zákazník v dôsledku každej interakcie so značkou. V marketingu to znamená, že každá kampaň, reklama či obsah nielen informuje, ale aj buduje emóciu – dôveru, zvedavosť, nadšenie alebo frustráciu. 

CX je jadrom diferenciácie – v dobe, keď produkty a služby pôsobia rovnako a sú ľahko kopírovateľné, práve skúsenosť určuje, komu zákazník dá prednosť. Rozhoduje o tom, či zákazník značke uverí, zapamätá si ju a zostane jej verný – CX je to, čo predáva.

Ako prebieha spolupráca 1